reklama

Spieva si pán premiér doma po slovensky?

Myslíš, že pozná nejakú slovenskú kapelu? mudrovala mladšia dcéra. Vieš si ho predstaviť, že ide do kúpeľne a pospevuje si: Zabite ho, zabite ho, prašivého psa? smeje sa jej staršia. Hovorili o premiérovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Sedeli sme v reštaurácii vo Veľkom Krtíši. Po hodinovom blúdení v tomto neveľkom meste sme boli radi, že sa máme kde najesť a tak sme radšej neriešili nedobrovoľný hudobný doprovod obeda - české a slovenské "hity" z 80tych rokov. Dievčatá sa pučili od smiechu a ľutovali ma, že som v ich veku musela počúvať takéto skvosty. Tak som im vysvetlila, že aj im to hrozí, pretože pán premiér ohlásil kvóty na slovenskú hudbu. Dusili sa od smiechu ešte viac. Pobavilo ich, že aj oni možno zažijú, že im niekto bude určovať, čo majú počúvať a oni to budú ignorovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom začali rozoberať, či premiér pozná dajaké slovenské kapely a ak hej, tak aké. Mali starosť, čo si pán premiér spieva doma, či má dosť vhodných slovenských piesní. Tu sú ich typy:

"Som dieťa plameňooooov ... cestu vám osvetlíííím ... zomriééém aj s náádejooouuu, až poslednýýý!" (tu som duchaplne využila príležitosť a vysvetlila úlohu pána z Tublatanky pri kvótach. Staršej dcére vyprskol z úst karfiol, Tublatanka je totiž medzi dnešnou mládežou vrchol trápnosti.)

Potom som vyprskla karfiol pre zmenu ja, keď dali citát od "toho" Ega, čo sa vraj vyzná do CT, ale evidentne viac do používania vulgarizmov. Našťastie, viac "piesní" od tohto interpreta nepoznali, a karfiol som mohla dojesť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Sedlák, sedlák nasadil stromy, kvety a k tomu iné veci stupídne, a preto, preto my chlapci z Bratislavy, starý môj nemáme kam stúpiť, neee?" Nápadov od ich obľúbenej kapelky Horkýže slíže bolo viac, nestačila som sa čudovať.

Skončili sme pri Čade a ich "Zabite ho, zabite ho, prašivého psa". Smiali sme sa. Zatiaľ.

Čo si myslíte vy? Spieva si pán premiér? A ak spieva, niečo slovenské?

Martina Paulíková

Martina Paulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chránim prírodu a učím tomu všetkých okolo. Mojim snom je naučiť sa bicyklovať a aj o 40 rokov sedieť v dedine Slatinka na lavičke, slniť sa a počúvať pri tom rieku. Zoznam autorových rubrík:  O krajine a prírodeČo ma trápi a tešíOstatné a dôležité

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu